Sunday 19 October 2014

~ Basic-H, Pencuci Organik Shaklee ~

Basic-H, Pencuci Organik Shaklee Selamat Dan Menakjubkan

Pastikan anda memiliki sebotol basic-H dirumah, kerana kehebatannya, sangat jimat, penggunaan hanya beberapa titik sahaja dan kerana anda sayangkan alam semesta ini.Ianya dihasil dari vitamin shaklee dan mempunyai molikul yang sangat halus dan lebih lembab dari air, ‘smaller than water and wetter than water’ maknanya lebih bersih dari air dan mampu menjangkau ketempat lebih sempit yang molekul air tak mampu melepasi 
Basic-H new
Basic H adalah untuk beribu-ribu pekerjaan isi rumah
- Kepekatan yang tinggi – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air  menjadi pembersih berkuasa tetapi lembut dan halus pada kulit.
Pembersih serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran,gris, dan kotoran dari permukaan mana-mana boleh dibasuh didalam dan diluar. cairkan mengikut arahan
- Tiada bilas, tiada sisa, formula bebas coretan, tanpa toksik
- Asli dan semulajadi
- Surfaktan biodegrasi 
Cara mengguna:
1-cara termudah masukkan dalam 10 titik dalam botol spray shaklee atau mana2 botol spray, penuhkan air dan gunalah untuk cuci meja, dapur, cermin dan apa saja permukaan.
2- Mop lantai titikkan dalam 10-15 titik makin kering makin bersih dan selamat kalau ada baby yang kutip-kutip makanan di lantai.
3- Basuh mangkuk tandas dan sebagainya semua titikkan beberapa titik sahaja, berus dan akan kelihatan bersih bersinar dan tahan lebih lama.
4- Cuba sendiri keatas apa sahaja cucian dan seribu guna boleh tahan sehingga 6 bulan, Pastikan setiap rumah ada sebotol Basic-H.
Kelebihan: melarutkan minyak dengan mudah, kebanyakan kotoran adalah oil base, kain pengelap/mop dsb cuma perlu di bilas saja sudah bersih dan lalat tak datang sebab tak suka bau dia, padahal lembut sahaja.

 Tahukah anda?
Kebanyakkan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksik yang boleh meroksakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Perbezaan Shaklee
Selamat
-Tidak bertoksik
-Tanpa gas beracun
-Tanpa bahan kimia berbahaya
-Tanpa bahan pewangi
-lembut pada tangan
-PH seimbang
-Tanpa klorin

Mesra Alam
-Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
-Biorosot
-Tanpa fosfat
-Bungkusan yang boleh kitar semula
-tanpa bahan pewarna
-Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Testimoni:
Hubungi Farah segera....konsultasi percuma dan farah akan guide anda untuk cara pengambilan yang betul dan cadangkan vitamin2 ikut kesesuaian anda dan bajet anda....  

~ Farah Hassan
~ whatsapp/sms 0174399053
~ SID 1124151 
~ COD Relau, Bayan Baru, Bayan Lepas, USM, Paya Terubong, Ayer Hitam, Jelutong, GH Penang, Bukit Jambul dan post kadar rata seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment