Wednesday 9 July 2014

~~ SET KURUS BUDGET ~~

ASSALAMUALAIKUM

Saya menjangkakan, mesti ada dikalangan readers yang tercari-cari set kurus dengan bajet yang rendah. Kebanyakan produk turunkan berat badan di pasaran agak mahal dan kadang mencecah harga yang tidak masuk akal. Disebabkan masalah kewangan, niat nak turunkan berat badan terkubur kerana bajet tak mencukupi.

Akan tetapi, anda tidak perlu risau kerana Shaklee dapat atasi masalah anda ini. Tak percaya ? Inilah hakikatnya... Tiada yang mustahil dengan Shaklee.

Antara 2 produk asas yang boleh diamalkan untuk menurunkan berat badan adalah Alfalfa Complex dan Lecithin. 


Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier (pemecah lemak) yang baik. Pengambilan Lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan proses pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.


Alfalfa Complex pula sebagai agen detoks yang mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Alfalfa Complex juga membantu pelawasan yang turut yang mempunyai peranan penting dalam menurunkan berat badan. 

Ok, jom tengok testimonial pengguna Alfalfa dan Lecithin.
TESTIMONI 1


TESTIMONI 2



Terbuktikan ! Hanya dengan pelaburan yang tidak sampai RM100 impian untuk mendapatkan berat badan ideal pasti tercapai. Sekiranya anda mempunyai bajet tambahan, saya cadangkan anda add-on juga ESP dan Herblax untuk kesan yang lebih hebat !!

Nak cuba kombinasi set kurus bajet Shaklee ini? Jom order sekarang ! 

Hubungi, farah
0174399053
SID 1124151
post kadar rata seluruh Malaysia
COD Relau, Bayan Baru, Bayan Lepas, Bukit Jambul, Paya Terubong, Bukit Gambir,USM, Bukit Gedung

No comments:

Post a Comment